CARAKCENTER CARAKCENTER .

CARAKCENTER

بهترين تعميرگاه ايربگ درتهران ، تعميرگاه ايربگ كاراك

 يكي از مهمترين بخش هاي ايمني يك خودرو ايربگ آن مي باشد . ايربگ يا همان كيسه هوا خودرو انواع مختلفي دارد كه همگي آنها عملكرد كلي مشابهي داشته و به عنوان مانع در برابر برخورد راننده و سرنشينان به اتاق اتومبيل در هنگام تصادفات و حوادث رانندگي ، عمل مي كند .

ايربگ داراي قطعاتي همچون كيسه هوا ، يونيت ايربگ و ..... مي باشد ؛ در صورت خرابي هر يك از اين قطعات و ايجاد اختلال در عملكرد ايربگ ، ممكن حوادث و خطرات جبران ناپذيري  براي سرنشينان رخ دهد از اين رو سلامت و عملكرد صحيح اين قطعه امري ضروري است.

 پس از تصادف بدنه تعمير و تعويض ، كمربند ايمني تعمير و تعويض و ايربگ ها عموما تعويض مي شوند. در پروتوكل هاي آموزش تعميرات ايربگ آمده است كه بايستي به جزئيات توجه بسياري داشت براي همين حساسيت زياد، در تعميرگاه ايربگ كاراك بيشتر سعي مي شود كيسه ها تعويض شوند تا تعمير و تنها در صورتي كه كالايي نباشد و يا بسيار گران قيمت باشد به تعميرات ايربگ روي مي آوريم.

در ادامه شما را با خدمات ارزنده اين مركز بيشتر آشنا مي كنيم .

 

تعمير ايربگ سقف ( ايربگ پرده اي ) 
اين ايربگ براي جلوگيري از برخورد سر راننده با ستون بغل و شيشه تعبيه شده است. پس از باز شدن ايربگ پرده اي ، سقف باز ميشود و بعضا نمد سقف خط برميدارد و چراغ ايربگ روشن ميگردد.  تعمير و راه اندازي اين ايربگ نيز در كاراك انجام ميشود، در اين وضعيت ستون ها را باز ميكنيم و سقف را پايين مي آوريم ، تعمير ايرگ ( تعويض ) را انجام داده سقف را نصب ميكنيم .

 

تعمير ايربگ صندلي 
تعميرات ايربگ صندلي شامل تعمير سيمكشي ايربگ صندلي و تعويض ايربگ عملكرده مي باشد كه در مورد تعويض مجموعه ما از صندلي ساز كمك مي گيرد ، پس از باز شدن ايربگ صندلي چرم آن شكافته ميشود و از سمت چپ راننده و سمت راست شاگرد حمايت مي كند، پس از نصب ايربگ ، صندلي ساز با تعمير ابر و دوخت مجدد صندلي ، آن را مجدد آماده عمل مي كند. 

 

براي دريافت نوبت براي تعميرات ايربگ خودرويتان در تعميرگاه كاراك ، مي توانيد با شماره زير تماس حاصل فرماييد : 

09128079698

02177438544


تعميرات سيم كشي ايربگ
در بسياري از موارد خرابي ايربگ و روشن شدن چراغ ايربگ ، اين خود كيسه يا برد الكترونيكي ايربگ نيست كه خراب شده است بلكه سيم كشي ايربگ است كه معيوب است و در تعميرگاه كاراك با عيب يابي دقيق و مرحله به مرحله ، عيب سيم كشي را درآورده و با كمترين هزينه ممكن تعميرات ايربگ را انجام مي دهيم، تعمير ايربگ براي سيم كشي مربوط به قسمت هاي سوكت كيسه ايربگ ، سوكت يونيت ايربگ ، سوكت كمربندها و فلت ايربگ مي باشد

 

تعمير كيسه ايربگ
كيسه هاي ايربگ قابل تعمير هستند ، اين تعميرات صرفا براي خودرو هاي خارجي به صرفه است، زيرا كه قيمت كيسه هاي ايربگ گران مي باشد و تعميرات آن توجيه اقتصادي دارد. تعمير كيسه ايربگ با تعويض چاشني انفجاري و تعويض پارچه و ترميم پوسته داشبورد صورت ميپذيرد و كاملا سيف و ايمن ميباشد و پس از تصادف مانند ايربگ فابريكي باز شده و جان سرنشينان را نجات ميدهد ، معمولا تعمير كيسه ايربگ ۶ ساعت زمان ميبرد

 

تعمير نرم افزاري ايربگ
ايربگ خودرو قطعه‌اي به نام يونيت ايربگ (ماژول يا مدول ايربگ هم مي‌گويند) دارد كه رايانه اي است كه اطلاعات را در خود ذخيره مي كند. در صورت برخورد ، داده هاي ضربه در ماژول كيسه هوا ذخيره مي شوند. اين قطعه از خودرو كه به نوعي كامپيوتر ايربگ خودرو است، يكسري برنامه‌هاي پيش فرض توسط سازنده خودرو در آن قرار داده شده است كه بر اساس برنامه‌اي كه در آن ذخيره شده است مي‌تواند در هنگام لزوم مثل تصادف پيام باز شدن ايربگ‌هاي خودرو را منتقل كند و تاثير مهمي در عمل كردن ايربگ‌هاي خودرو دارد.

ما همه كدهاي خطا را تنظيم مجدد مي كنيم ، به اين معني كه پس از دريافت ماژول تعمير شده خود از ما ، ديگر مجبور نيستيد كه آن را براي برنامه نويسي اضافي به نمايندگي ببريد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۴۴ توسط:carak موضوع: نظرات (0)

بهترين تعميرگاه براي تعميرات برق خودرو در تهران كجاست ؟ | تعميرگاه برق كاراك

 سيستم الكتريكي ماشين شما يك شبكه پيچيده است كه براي سرويس  كلي و تعميرات  به تجهيزات تشخيصي تخصصي نياز دارد. تعميرگاه كاراك  ، با تكنسين متخصص و پيشرفته خود مي تواند با تشخيص دقيق مشكلات وسيله نقليه شما و برطرف كردن آنها ، سفري بي خطر و لذت بخشي را برايتان فراهم سازد.

مشكلات و تعميرات برق اتومبيل امري حساس و بسيار حائز اهميت است ؛ از اين رو لازم است كه خودرويتان را براي سرويس و تعميرات نزد تعميرگاهي معتبر ببريد . پيشنهاد ما به شما تعميرگاه برق خودرو كاراك مي باشد. براي آشنايي بيشتر با خدمات اين تعميرگاه ، مطلب را تا انتها دنبال كنيد.

تعميرات سيم كشي خودرو
در تعميرگاه كاراك تعميرات سيم كشي اتومبيل كه شامل ترميم سيم كشي ، تعويض سيم كشي ، تعويض سوكت و يافتن برق دزدي است به صورت تخصصي و با ضمانت نامه كتبي ارائه مي‌گردد. از جمله مواقعي كه سيمكشي خودرو نياز به تعمير دارد زمانيست كه خودرو استارت نمي‌خورد.

متاسفانه نصب غير‌اصولي دزدگير، سيستم‌هاي صوتي، گرمكن صندلي، كروز كنترل و ... از نوع متفرقه با وصله‌ پينه‌ كردن سيم‌كشي خودرو ، مي‌تواند مشكلات برقي فراواني را ايجاد كند ، خصوصا در خودروهاي امروزي كه داراي كيلومترها سيم‌كشي و انواع مختلف كنترل يونيت‌ها و سنسورها هستند.

تعميرات برق انژكتور خودرو
اگر انژكتور خودرو به درستي كار نكند يا به طور كلي از كار بيفتد، خودرو با مشكل مواجه شده و اصطلاحا ريپ مي‌زند كه اين امر در نهايت منجر به خاموشي خودرو و از حركت باز ايستادن آن خواهد شد. انژكتور به سيستم سوخت‌رساني خودرو اطلاق مي‌شود كه از اهميت بسيار بالايي براي اتومبيل برخوردار است. در حقيقت در صورت عدم وجود اين سيستم، امكان روشن شدن خودرو وجود ندارد.

از جمله مهم‌ترين سنسورهاي به كار رفته در خودرو مي‌توان به سنسور مپ ، سنسور ميل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دماي هواي بيرون ، سنسور اكسيژن اول ، سنسور اكسيژن دوم و سنسور موقعيت دريچه گاز اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد سنسورها وظيفه دارند كه شرايط كاركرد موتور رابه ECU ارسال مي‌كنند اطلاعاتي نظير دما، فشار و …

پس در صورتي كه هر يك از سنسورها خراب شود و وظيفه خود را به درستي انجام ندهد باعث مي‌شود كه ecu فرمان حركت را به خودرو ندهد يا باعث ريپ زدن و خاموش شدن خودرو در حين رانندگي مي‌شود.

در صورتي كه با مشكل برقي در خودرويتان  مواجه شديد مي‌توانيد به تعميرگاه برق خودرو كاراك در شرق تهران مراجعه نماييد. براي رزرو نوبت مي توانيد  با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد :

09128079698 

02177438544


شارژ گاز كولر اتومبيل در تعميرگاه كاراك
از خدمات شايعي كه در فصل تابستان براي مشتريان عزيز ارائه مي‌گردد شارژ گاز كولر خودرو مي‌باشد.  بهترين زمان شارژ گاز كولر وقتي است كه شما در يك روز گرم سال حين رانندگي خودرو، كولر خودرو خود را روشن مي‌كنيد، اما هواي خنك و مطبوعي دريافت نمي‌كنيد. 

يكي از مراكز شارژ گاز كولر خودرو كه همواره به فكر رفاه حال مشتريان عزيز است و قبل از شارژ كولر، كولر را بررسي مي‌كند كه مطمئن شود كه علت خنك نكردن كولر تمام شدن شارژ گاز كولر است، تعميرگاه خودرو كاراك است. همانطور كه مي‌دانيد خنك نكردن كولر خودرو دلايل زيادي دارد، اما شايعترين مشكل آن تمام شدن شارژ گاز كولر است.

 

مركز باتري سازي پژو 405 در شرق تهران
نكته اي كه بايد بدان توجه كنيد اينست كه خالي شدن باتري خودرو با خراب شدن آن كاملا دو مبحث متفاوت هستند و در صورت خالي شدن باتري خودرو امكان شارژ مجدد آن وجود دارد اما در صورت خرابي بايد نسبت به خريداري يك باتري جديد اقدام نماييد.

در واقع هر باتري خودرويي يك عمر مفيد بين 2 الي 3 سال دارد كه با يك نشانگر كه بر روي باتري خودرو وجود دارد و به رنگ سبز است مي‌توانيد پي به تمام شدن يا نشدن عمر مفيد باتري ببريد. در صورتي كه نشانگر به رنگ سبز يا زرد در آمد نشان از خراب شدن باتري خودرو پژو 405 دارد و بايستي نسبت به تعويض آن اقدام نماييد.

از نشانه‌هاي ديگري كه بايستي نسبت به تعويض باتري خودرو اقدام كرد، زمانيست كه در اثر حرارت و گرماي زياد باتري خودرو تغيير شكل مي‌دهد و يا زماني كه سرعت خودرو و استارت زدن خودرو كم مي‌شود. 

از اقداماتي كه در تعميرگاه برق خودرو كاراك قبل از تعويض باتري انجام مي‌شود، مي‌توان به سالم بودن عملكرد دينام، چك كردن بست‌هاي باتري، عملكرد صحيح استارت، چك كردن فيوزهاي مربوطه اشاره كرد. در واقع در اين مركز تمام مشكلاتي كه ممكن است باعث روشن نشدن خودرو شود چك مي‌شود و در نهايت نسبت به تعويض باتري  اقدام مي‌شود. در اين تعميرگاه در همه حال رفاه حال مشتريان قابل توجه است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۱۵ توسط:carak موضوع: نظرات (0)