CARAKCENTER CARAKCENTER .

CARAKCENTER

بهترین تعمیرگاه جلوبندی در تهران کجاست ؟ | تعمیرگاه جلوبندی وستینال

 جلوبندی ماشین شامل  قسمت جلو و زیرین خودرو است که  یکی از مهمترین قسمت‌های اتومبیل می باشد.  سلامت این سیستم در سلامت کلی ماشین تاثیر بسیار و مستقیمی  دارد. هر کسی که اتومبیل شخصی دارد باید بتواند وجود مشکل در سیستم جلوبندی را به درستی و به سرعت تشخیص دهد ودر صدد برطرف کردن آن برآید تا از بروز مشکلات شدیدتر جلوگیری نماید. ‌

 نگهداری جلوبندی سالم باعث می‌شود که کنترل خودرو آسان‌تر شود از این رو در صورتی که این سیستم دچار خرابی شود ، مشکلات بسیاری به همراه دارد. 

شناخت یک تعمیرگاه جلوبندی معتبر همچون تعمیرگاه جلوبندی وستینال ، مشکلات شما را به حداقل می رساند. این تعمیرگاه با ارائه ضمانت برای خدمات خود ، شما را خاطر جمع می نماید. 

نشانه های خرابی سیستم جلو بندی خودرو

1.سواری سخت و خشک

واضح ترین و ساده ترین راه تشخیص خرابی سیستم تعلیق احساس سرنشینان است. از آن جایی که یکی از وظایف این قطعه خنثی کردن ناهمواری است ، سرنشینان در این حالت ناهمواری های جاده را بیشتر احساس می کنند.در برخی موارد این مشکل با سر و صدا نیز همراه است.

2.ناکارآمدی میل تعادل

میل تعادل به یاری دو بوش در جلوبندی ماشین قرار گرفته است؛ در صورت خرابی این بوش‌ها غربیلک فرمان می‌لرزد و اصطلاحا فرمان می‌زند. این بوش‌ها در بی سر و صدا کار کردن سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین نقش مهمی ایفا می‌کنند.

3.کشیده شدن خودرو در خلاف جهت فرمان 

اگر هنگام پیچیدن احساس کردید که خودرو برخلاف جهت فرمان عمل می‌کند‌، دلیل این مشکلات احتمالا ‌ ناشی از خرابی قطعه‌ای در سیستم جلوبندی است.

 بخش‌های مختلف سیستم تعلیق خودرو می‌توانند بر عواملی همچون  نحوه فرمان‌دهی، زاویه لاستیک‌ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو تاثیرگذار باشند. وجود نقص فنی در هر کدام از قطعات جلوبندی  و تعلیق می‌تواند راننده را با سختی در فرمان دادن به خودرو مواجه کند.

4.آسیب شاسی خودرو 

اگر شاسی خودرو آسیب دیده باشد، به سرعت تنظیمات اولیه کارخانه و ابعاد شاسی بهم می‌ریزد. خودرویی که در اثر تصادف، شاسی آن تغییر حالت پیدا کرده باشد، به سرعت در سیستم جلوبندی مشکل پیدا می‌کند.

 برگرداندن شاسی به حالت اول و تنظیم کارخانه بسیار سخت و حتی گاهی غیر ممکن است. کشیدن فرمان به یک سمت، خراب شدن سریع پلوس‌ها و پاره شدن گردگیر از نشانه‌های خرابی شاسی خودرو است.

 

در صورت مواجه شدن با این مشکل کافیست با ما در وستینال  تماس بگیرید تا شما را در حل این مسئله یاری کنیم. 


شماره تماس : 09128682286
 
5.ناهماهنگی پوشش تایرها

لاستیک‌های خودرو را وارسی کنید؛ اگر آج‌ها به‌طور ناهمگون ساییده شده باشند یا نقاطی صاف بر روی تایرها وجود داشته باشد، در اغلب موارد باعث می‌شود تا سیستم تعلیق ، در بالانس نگه‌داشتن خودرو ناتوان شود و فشار نامساوی بر روی لاستیک‌ها اعمال ‌کند. شایان ذکر است که عدم تعادل چرخ‌ها نیز منجر به لرزش فرمان شده و می‌تواند تاثیرات نامطلوبی بر روی سیستم جلوبندی داشته باشد.

6.روغن زدگی در کمک فنر و دیگر اجزا جلوبندی

درصورتی‌که به قسمت زیر خودرو دسترسی دارید، به سیستم تعلیق و جلوبندی به‌طور مستقیم نگاهی بیندازید. چنانچه فنر و کمک‌فنرها چرب و روغنی به نظر می‌رسند، این قطعات در حال نشت مایع هستند و در نتیجه به‌درستی کار نمی‌کنند که در این صورت نیاز به تعویض دارند.

با مراجعه به تعمیرگاه وستینال ، این قطعات را با قطعات نو و با کیفیت تعویض نمایید و عملکرد خودرو خود را بهبود بخشید.

 

تمامی موارد فوق در تعمیرگاه وستینال با متریال عالی و توسط متخصصین مجرب تعمیر و برطرف می شود. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۵:۴۷ توسط:carak موضوع: نظرات (0)