CARAKCENTER CARAKCENTER .

CARAKCENTER

صفرشویی ماشین چیست؟ بهترین صفرشویی کجاست ؟

بردن ماشین به کارواش بسیار مهم است. با این حال، خوب است که هر چند وقت یکبار صفرشویی ماشین خود را انجام دهید. یک ماشین جدید همیشه یک پوشش شفاف در بالای رنگ دارد. با گذشت زمان، این پوشش به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید از بین می رود. بدون پوشش، ماشین واقعا قدیمی و نامطلوب به نظر می رسد. صفرشویی خودرو مزایای زیادی هم برای خودرو و هم مالک خودرو دارد.

  • طول عمر وسیله نقلیه شما را افزایش می دهد
  • ظاهر فیزیکی خودرو را بهبود می بخشد
  • پوشش رنگ را حفظ می کند
  • به موتور شما اجازه می دهد خنک تر کار کند
  • ارزش فروش مجدد را افزایش می دهد 

 

صفرشویی خودرو چیست ؟

صفرشویی خودرو نسخه پیشرفته یک کارواش معمولی است. این یک فرآیند کامل تر است که فراتر از آنچه که یک کارواش می تواند انجام دهد برای تمیز کردن، اصلاح و محافظت از سرمایه شما است. خدمات صفرشویی خودرو نه تنها بر تمیز کردن عمیق، بلکه بر ترمیم رنگ های سبک و پوشش های محافظ با تکنولوژی بالا تمرکز دارد. در حالی که شست و شوی وسیله نقلیه شما هر هفته یا بیشتر مهم است، جزئیات خودرو یک رویداد ویژه برای جوان سازی سواری شما و حفظ ظاهر خوب آن است. صفرشویی وستینال یکی از مراکز معتبری است که با ارائه خدمات ارزنده می کوشد تا بهترین نتیجه را به شما دهد و نه تنها ظاهر خودرویتان ، بلکه درون آن نیز آراسته باشد . 

 

دلیل استفاده از دستمال میکروفایبر

در خدمات صفرشویی وقتی زمان خشک کردن و واکس زدن خودرو فرا می رسد ، قطعا باید از دستمال های میکروفایبر استفاده کنید. چرا؟! برخی دستمال ها گرد و خاک و کثیفی را به خود جذب می کنند و از سوی دیگر دستمال های زبر نیز روی سطح خط می اندازند. برای پولیش کردن سطح روی خودرو ، چرخ های کرومی ، قسمت های فلزی ، شیشه ها و غیره می توانید از دستمال های میکروفایبر استفاده کنید. این دستمال ها برای سطوح داخلی همچون قسمت های چرمی ، وینیلی ، پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و غیره قابل استفاده هستند. دستمال های میکروفایبر بدون لبه و حاشیه بوده و از این رو خط و خراشی روی سطح خودرو ایجاد نمی کنند. یک طرف آن دارای بافت های طولانی تر بوده که برای پولیش دادن مناسب است و سمت دیگری که بافت کوتاه تری دارد برای از بین بردن لکه ها مناسب می باشد.

 

صفرشویی داخل خودرو 

اگر می خواهید کل وسیله نقلیه شما به صورت حرفه ای اصلاخ و ترمیم شود، می توانید صفرشویی داخلی را نیز انتخاب کنید. در اینجا، توجه مشابهی به داخل ماشین شما می شود. کف پوش ها  و روکش ها با جاروبرقی و لکه گیرتمیز می شوند . صندلی های پارچه ای، چرمی یا وینیل شسته و ترمیم می شوند. داشبورد و سایر سطوح حساس بدون باقی ماندن لکه های زشت ناشی از استفاده از مواد شوینده نامناسب تمیز و روکش می شوند. بوها از بین می روند و شیشه جلو و سایر شیشه ها تمیز می شود.

چه بخواهید بیرون خودرو، داخل خودرو یا هر دو مورد توجه قرار گیرد، صفرشویی در وستینال بسیار بیشتر از یک کار شست و شوی سطحی است. تفاوت واقعاً در "جزئیات" است. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را با بیشترین میزان محافظت و کمترین آسیب داشته باشید، بهتر است خدمات سرویس صفرشویی حرفه‌ای را از مراکز معتبر دریافت کنید .

 

 


برچسب: صفرشویی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۰۱ توسط:carak موضوع: نظرات (0)