CARAKCENTER CARAKCENTER .

CARAKCENTER

بهترین تعمیرگاه ایربگ درتهران ، تعمیرگاه ایربگ کاراک

 یکی از مهمترین بخش های ایمنی یک خودرو ایربگ آن می باشد . ایربگ یا همان کیسه هوا خودرو انواع مختلفی دارد که همگی آنها عملکرد کلی مشابهی داشته و به عنوان مانع در برابر برخورد راننده و سرنشینان به اتاق اتومبیل در هنگام تصادفات و حوادث رانندگی ، عمل می کند .

ایربگ دارای قطعاتی همچون کیسه هوا ، یونیت ایربگ و ..... می باشد ؛ در صورت خرابی هر یک از این قطعات و ایجاد اختلال در عملکرد ایربگ ، ممکن حوادث و خطرات جبران ناپذیری  برای سرنشینان رخ دهد از این رو سلامت و عملکرد صحیح این قطعه امری ضروری است.

 پس از تصادف بدنه تعمیر و تعویض ، کمربند ایمنی تعمیر و تعویض و ایربگ ها عموما تعویض می شوند. در پروتوکل های آموزش تعمیرات ایربگ آمده است که بایستی به جزئیات توجه بسیاری داشت برای همین حساسیت زیاد، در تعمیرگاه ایربگ کاراک بیشتر سعی می شود کیسه ها تعویض شوند تا تعمیر و تنها در صورتی که کالایی نباشد و یا بسیار گران قیمت باشد به تعمیرات ایربگ روی می آوریم.

در ادامه شما را با خدمات ارزنده این مرکز بیشتر آشنا می کنیم .

 

تعمیر ایربگ سقف ( ایربگ پرده ای ) 
این ایربگ برای جلوگیری از برخورد سر راننده با ستون بغل و شیشه تعبیه شده است. پس از باز شدن ایربگ پرده ای ، سقف باز میشود و بعضا نمد سقف خط برمیدارد و چراغ ایربگ روشن میگردد.  تعمیر و راه اندازی این ایربگ نیز در کاراک انجام میشود، در این وضعیت ستون ها را باز میکنیم و سقف را پایین می آوریم ، تعمیر ایرگ ( تعویض ) را انجام داده سقف را نصب میکنیم .

 

تعمیر ایربگ صندلی 
تعمیرات ایربگ صندلی شامل تعمیر سیمکشی ایربگ صندلی و تعویض ایربگ عملکرده می باشد که در مورد تعویض مجموعه ما از صندلی ساز کمک می گیرد ، پس از باز شدن ایربگ صندلی چرم آن شکافته میشود و از سمت چپ راننده و سمت راست شاگرد حمایت می کند، پس از نصب ایربگ ، صندلی ساز با تعمیر ابر و دوخت مجدد صندلی ، آن را مجدد آماده عمل می کند. 

 

برای دریافت نوبت برای تعمیرات ایربگ خودرویتان در تعمیرگاه کاراک ، می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : 

09128079698

02177438544


تعمیرات سیم کشی ایربگ
در بسیاری از موارد خرابی ایربگ و روشن شدن چراغ ایربگ ، این خود کیسه یا برد الکترونیکی ایربگ نیست که خراب شده است بلکه سیم کشی ایربگ است که معیوب است و در تعمیرگاه کاراک با عیب یابی دقیق و مرحله به مرحله ، عیب سیم کشی را درآورده و با کمترین هزینه ممکن تعمیرات ایربگ را انجام می دهیم، تعمیر ایربگ برای سیم کشی مربوط به قسمت های سوکت کیسه ایربگ ، سوکت یونیت ایربگ ، سوکت کمربندها و فلت ایربگ می باشد

 

تعمیر کیسه ایربگ
کیسه های ایربگ قابل تعمیر هستند ، این تعمیرات صرفا برای خودرو های خارجی به صرفه است، زیرا که قیمت کیسه های ایربگ گران می باشد و تعمیرات آن توجیه اقتصادی دارد. تعمیر کیسه ایربگ با تعویض چاشنی انفجاری و تعویض پارچه و ترمیم پوسته داشبورد صورت میپذیرد و کاملا سیف و ایمن میباشد و پس از تصادف مانند ایربگ فابریکی باز شده و جان سرنشینان را نجات میدهد ، معمولا تعمیر کیسه ایربگ ۶ ساعت زمان میبرد

 

تعمیر نرم افزاری ایربگ
ایربگ خودرو قطعه‌ای به نام یونیت ایربگ (ماژول یا مدول ایربگ هم می‌گویند) دارد که رایانه ای است که اطلاعات را در خود ذخیره می کند. در صورت برخورد ، داده های ضربه در ماژول کیسه هوا ذخیره می شوند. این قطعه از خودرو که به نوعی کامپیوتر ایربگ خودرو است، یکسری برنامه‌های پیش فرض توسط سازنده خودرو در آن قرار داده شده است که بر اساس برنامه‌ای که در آن ذخیره شده است می‌تواند در هنگام لزوم مثل تصادف پیام باز شدن ایربگ‌های خودرو را منتقل کند و تاثیر مهمی در عمل کردن ایربگ‌های خودرو دارد.

ما همه کدهای خطا را تنظیم مجدد می کنیم ، به این معنی که پس از دریافت ماژول تعمیر شده خود از ما ، دیگر مجبور نیستید که آن را برای برنامه نویسی اضافی به نمایندگی ببرید. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۴۴ توسط:carak موضوع: نظرات (0)