CARAKCENTER CARAKCENTER .

CARAKCENTER

بهترین تعمیرگاه برای تعمیرات برق خودرو در تهران کجاست ؟ | تعمیرگاه برق کاراک

 سیستم الکتریکی ماشین شما یک شبکه پیچیده است که برای سرویس  کلی و تعمیرات  به تجهیزات تشخیصی تخصصی نیاز دارد. تعمیرگاه کاراک  ، با تکنسین متخصص و پیشرفته خود می تواند با تشخیص دقیق مشکلات وسیله نقلیه شما و برطرف کردن آنها ، سفری بی خطر و لذت بخشی را برایتان فراهم سازد.

مشکلات و تعمیرات برق اتومبیل امری حساس و بسیار حائز اهمیت است ؛ از این رو لازم است که خودرویتان را برای سرویس و تعمیرات نزد تعمیرگاهی معتبر ببرید . پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه برق خودرو کاراک می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این تعمیرگاه ، مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تعمیرات سیم کشی خودرو
در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی اتومبیل که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و ... از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

تعمیرات برق انژکتور خودرو
اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد.

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرایط کارکرد موتور رابه ECU ارسال می‌کنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود.

در صورتی که با مشکل برقی در خودرویتان  مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. برای رزرو نوبت می توانید  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

09128079698 

02177438544


شارژ گاز کولر اتومبیل در تعمیرگاه کاراک
از خدمات شایعی که در فصل تابستان برای مشتریان عزیز ارائه می‌گردد شارژ گاز کولر خودرو می‌باشد.  بهترین زمان شارژ گاز کولر وقتی است که شما در یک روز گرم سال حین رانندگی خودرو، کولر خودرو خود را روشن می‌کنید، اما هوای خنک و مطبوعی دریافت نمی‌کنید. 

یکی از مراکز شارژ گاز کولر خودرو که همواره به فکر رفاه حال مشتریان عزیز است و قبل از شارژ کولر، کولر را بررسی می‌کند که مطمئن شود که علت خنک نکردن کولر تمام شدن شارژ گاز کولر است، تعمیرگاه خودرو کاراک است. همانطور که می‌دانید خنک نکردن کولر خودرو دلایل زیادی دارد، اما شایعترین مشکل آن تمام شدن شارژ گاز کولر است.

 

مرکز باتری سازی پژو 405 در شرق تهران
نکته ای که باید بدان توجه کنید اینست که خالی شدن باتری خودرو با خراب شدن آن کاملا دو مبحث متفاوت هستند و در صورت خالی شدن باتری خودرو امکان شارژ مجدد آن وجود دارد اما در صورت خرابی باید نسبت به خریداری یک باتری جدید اقدام نمایید.

در واقع هر باتری خودرویی یک عمر مفید بین 2 الی 3 سال دارد که با یک نشانگر که بر روی باتری خودرو وجود دارد و به رنگ سبز است می‌توانید پی به تمام شدن یا نشدن عمر مفید باتری ببرید. در صورتی که نشانگر به رنگ سبز یا زرد در آمد نشان از خراب شدن باتری خودرو پژو 405 دارد و بایستی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

از نشانه‌های دیگری که بایستی نسبت به تعویض باتری خودرو اقدام کرد، زمانیست که در اثر حرارت و گرمای زیاد باتری خودرو تغییر شکل می‌دهد و یا زمانی که سرعت خودرو و استارت زدن خودرو کم می‌شود. 

از اقداماتی که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک قبل از تعویض باتری انجام می‌شود، می‌توان به سالم بودن عملکرد دینام، چک کردن بست‌های باتری، عملکرد صحیح استارت، چک کردن فیوزهای مربوطه اشاره کرد. در واقع در این مرکز تمام مشکلاتی که ممکن است باعث روشن نشدن خودرو شود چک می‌شود و در نهایت نسبت به تعویض باتری  اقدام می‌شود. در این تعمیرگاه در همه حال رفاه حال مشتریان قابل توجه است.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۱۵ توسط:carak موضوع: نظرات (0)